Sivut

sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Mistä ihmeestä tää mun raivo johtuu? Se tulee uudestaan ja uudestaan. En pysty yhtään hillitsemään itseäni ja sitten "loukatut" toki voi kantaa kaunaa maailman loppuun saakka. Osaisinpa esittää asiani rakentavammin.
Mutta ensin mulle vittuillaan, raivostun vittuilijoille, ja lopuksi vittuilijat "loukkaantuvat". Joskus ne tekee sen tarkoituksella, molemmat toimensa, ja erityisesti jälkimmäisen kun olen "ylittänyt rajan" tai jotain. Sitä jeesustelun määrää sitten. Pidän näitä loukkaantujia täysinä paskoina, jotka kyynisesti ja vallantahtoisesti (ynnä -haluisesti) kiusaavat ihmisiä. Fasistit. Se kuulostaa pahalta, fasisti, ja niin sen kuuluukin kuulostaa, mutta se on myös totta, sillä fasismi on kiduttamista, estämistä ja ylipäänsä toisen ihmisen tuhoamiseen pyrkivää toimintaa.
Minulle sanottiin eilen osapuilleen, että kyllä ne muut kestää ton kirjeen. Kestävätkö? Miten paljon tuollainen kylmyys on aiheuttanut tuhoa? Minä sitten olen ääriesimerkki siitä, kun ei olla hiljaa. Ja pidän aavistuksen hyvänä sitä, että jotain vallanhaluista fasistia vähän pelottaa, että tuleeko se hullu ovelle kirveen kanssa, ettei ihan kaikki mene läpi noin vain, että joku rääkäisee, että joku vähän sanoo.
Eikö ihmisiä hävetä olla mukana noin selvästi rikollisessa toiminnassa, jossa mielivaltaisesti tehdään päätöksiä? Jouko Turkkahan näistä lautakuntien jäsenistä jo puhui, että mitä ovat, täysiä paskoja.
Hullun maine minulla on ollut kaikkialla missä olen ollut, joten miksei se olisi myös täällä missä ihmiset ovat hyvin kylmiä toisilleen, eväävät apurahoja väärien mielipiteiden takia vaikka julkisesti teeskentelevät solidaarista ja muutenkin ovat valehtelijoita. Voi olla, ettette sittenkään saaneet nujerrettua minua, vaikka yritys oli kiitettävä ellei erinomainen.
Kuulin muuten, että on olemassa veto-oikeuden tapainen, jolla yksityinen jäsen tai hallituksen jäsen voi torpata jäsenyyden tuossa todella kummallisessa järjestössä. Ei ole tiedossa onko veto-oikeutta enää. Mutta kerron tämän muille varoitukseksi että tietävät millainen rikollisuus heitä kenties odottaa.
Lopuksi varoituksen sana fasisteille.
Kerron asioita myös jatkossa, se tulee teitä vituttamaan todella paljon, että onnea vain. Olisitte välttyneet tältä jos olisitte olleet sen verran älykkäitä, ettette olisi lopullisesti suututtaneet minua. Ettekä te halua minua vastaanne. Voin antaa puhelinnumeroita henkilöistä, jotka ovat minua vastaan nousseet. He voivat kertoa. Tämä oli vakava varoitus ja todellinen varoitus. Pysykää poissa tieltäni.

Ei kommentteja: