Sivut

keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Mä tahon ulos kotikaupunginosani kaduille mutta sitten en lähes kuurona kuulis kun mulle soitetaan ja mulle pitäis soittaa ja soittaispa nopeesti ja puut niissä on lehdet ja lumet ja koira haukkui yläkerrassa sitten tuli meillekin posti ehkä otan viikon tauon jälkeen vihkon mukaan viime viikolla vitutti niin ettei ollut vihkoa ihan vittuillakseni kirjoitan rennosti kymmenen kenties kaksikymmentä sivua kehittymättömästi sillä minä myös josko kirjoittaisi kirjan nimeltä suursiivous sikalassa pamfletin missä käytäisiin läpi nämä pellet viisi vuotta sitten mulla oli samanniminen kirjoitus mutten tiennyt silloin sitä mitä tiedän nyt nyt minä tiedän että kaikki pilapuheet ovat totta he maksavat toisilleen en muuten oikolue tätä painan nyt julkaise vitun idiootit

Ei kommentteja: